esports

Bekende insider zegt Onimusha: Way of the Sword "ligt goed op schema voor dit jaar"

Hoewel regisseur Satoru Nihei eerder dit voorjaar fans verzekerde dat de ontwikkeling van Onimusha: Way of the Sword goed verloopt en dat het spel in de laatste fase is, hebben velen gereageerd op de bijna oorverdovende stilte rond de titel. Velen hebben dit gezien als een teken dat een vertraging op handen is en hopen nu dat dit zal worden getoond tijdens een van de wedstrijdpresentaties in juni.

En hopelijk is dat precies wat er zal gebeuren. Volgens de bijna altijd betrouwbare lekker en insider NateTheHate is er geen reden tot zorg, en toen hem via sociale media werd gevraagd naar de status van Onimusha: Way of the Sword, antwoordde hij: "Het ligt goed op schema voor dit jaar."

Dat gezegd hebbende, kunnen we alleen maar blijven wachten. Op 2 juni organiseert Sony een groot evenement; op 5 juni is het tijd voor Summer Game Fest; en op 7 juni organiseert Microsoft de Xbox Games Show, dus hopelijk komen we snel meer te weten.

Originalquelle: www.gamereactor.nl →